Tunteita herättävä brändifilmi.

Lääkkeisiin ja terveyteen liittyviin innovaatioihin suhtaudutaan varauksella ja muutos voi joskus tuntua jopa pelottavalta. Oma-Annos halusi näyttää, että sen tarjoama ratkaisu on todellisuudessa kaikkea muuta.

Oma-Annos

Pharmac Finland

Brändivideo
Brändivideo

Brändifilmillä haluttiin vedota katsojien tunteisiin ja yhdistää Oma-Annos -brändi onnelliseen elämäntilanteeseen. Samalla haluttiin myös viestiä, että lääkkeiden koneellinen annosjakelu ei ole pelottava tai outo asia, vaan se on arkea helpottava, turvallinen ja taloudellinen palvelu sekä säännöllistä lääkitystä tarvitsevien ihmisten että näiden lähiomaisten kannalta. Lisäksi brändifilmin tavoitteena oli kasvattaa bränditunnettuutta ja erottautua kilpailijoista samaistuttavalla tarinalla.

Suunnittelimme ja toteutimme asiakkaalle tunnelmallisen ja koskettavan brändifilmin, jossa tuotiin esiin Oma-Annos -palvelua käyttävän ikäihmisen sielunmaisemaa. Videon keskeisenä sanomana oli, että kaikkea ei tarvitse tehdä yksin. Me suomalaiset osaamme olla välillä melko jääräpäistä kansaa ja videolla päätettiin viestiä, että koneellisen lääkeannostelupalvelun käyttämisessä ei ole mitään väärää tai heikkoa, vaan se päinvastoin helpottaa elämää ja antaa lisää aikaa elämän tärkeisiin asioihin.