Brändiviihde

Videosisältö on erinomainen työkalu brändin rakentamiseen ja vahvistamiseen. Brändiviihteen tarkoituksena on tuottaa katsojille lisäarvoa tarjoamalla esimerkiksi viihteellistä, informatiivista tai opettavaista videosisältöä.
Monipuolista videotuotantoa

Brändiviihde, brändätty videosisältö, sisältömarkkinointivideo, brändin luoma videosisältö. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta pohjimmiltaan kyse on videosisällöstä, jonka tarkoituksena on tuottaa katsojalle arvoa esimerkiksi viihdyttävyyden, opettavaisuuden tai informatiivisuuden muodossa. Brändiviihteen avulla voidaan luoda pitkäaikaisia suhteita kuluttajiin myös brändin ydintuotteen ulkopuolella.
 
Brändiviihdesisältö ei ole mainos, eikä sen tarkoituksena ole rummuttaa yrityksen tarjoamia tuotteita tai palveluita mahdollisimman tehokkaasti. Päinvastoin, brändiviihteessä on usein hyvä jättää brändin näkyminen vähemmälle, sillä brändin jatkuva tuputtaminen vie katsojan huomiota pois arvokkaasta sisällöstä, on se sitten fiktiivinen rakkaustarina kahden suklaatehtaan työntekijän välillä tai dokumentti kahvipapujen matkasta pellolta kahvinkeittimeen.