Moderni video hakijamarkkinointiin.

Turun Yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö on uniikki ja yhteisöllinen yliopiston haara, jolle olemme luoneet jo pidemmän aikaa vahvaa persoonallista identiteettiä videosisällön avulla. Kuinka houkutellaan uusia opiskelijoita Poriin?

TSE / Porin Yksikkö

A Great Place to Think Ahead

Videotuotanto
Videotuotanto

Esittelyvideon tarkoituksena oli vahvistaa yksikön brändiä ja markkinoida opiskelupaikkaa uusille hakijoille. Videolla tuli esitellä asoita, jotka tekevät Porin yksiköstä uniikin.

Suunnittelimme ja tuotimme modernin esittelyvideon, josta käy ilmi Porin yksikön vahvuudet uuden opiskeljan näkökulmasta. Päävideon lisäksi tuotettiin useita testimonial-tyylisiä haastatteluvideoita, jotka toimivat hyvänä työkaluna yksikön markkinointiviestinnässä pitkälläkin aikavälillä.

  • Yli 70% hakijamäärän kasvu
  • Toiseksi eniten hakemuksia koko yliopiston tasolla aloituspaikkaa kohden.

Videot ovat saaneet meillä ylistävää palautetta aina Porin kaupungin johtoa myöden. Niitä on hyödynnetty mm. digikampanjoissa ja sosiaalisessa mediassa, ja videoilla on ollut valtava positiivinen vaikutus Porin yksikön tunnettuuteen. Hakijamäärä on kasvanut videoiden avulla vuosi vuodelta, ja uusi ennätys saatiin jälleen Kauppatieteellisen alan yhteisvalinnan kevään 2020 haussa!

Mama Creativen Iiron ja Laurin kanssa yhteistyö on ollut luontevaa ja lämminhenkistä. Olen aina voinut luottaa, että työn tulos on korkealaatuista - ja siitäkin huolimatta olen joka kerta yllättynyt positiivisesti!

Mari Syrjäläinen