TSE / Porin Yksikkö
A Great Place to Think Ahead
Turun Yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö on uniikki ja yhteisöllinen yliopiston haara, jolle olemme luoneet jo pidemmän aikaa vahvaa persoonallista identiteettiä videosisällön avulla. Kuinka houkutellaan uusia opiskelijoita Poriin?
Esittelyvideon tarkoituksena oli vahvistaa yksikön brändiä ja markkinoida opiskelupaikkaa uusille hakijoille. Videolla tuli esitellä asoita, jotka tekevät Porin yksiköstä uniikin.
Suunnittelimme ja tuotimme modernin esittelyvideon, josta käy ilmi Porin yksikön vahvuudet uuden opiskeljan näkökulmasta. Päävideon lisäksi tuotettiin useita testimonial-tyylisiä haastatteluvideoita, jotka toimivat hyvänä työkaluna yksikön markkinointiviestinnässä pitkälläkin aikavälillä.
- Yli 70% hakijamäärän kasvu
- Toiseksi eniten hakemuksia koko yliopiston tasolla aloituspaikkaa kohden.